Hotel Clermont

- 15 ani de grijă deosebită pentru oaspeții noștri -

SERVICIILE NOASTRE

Restaurant

Prin facilitățile și locațiile diversificate, Hotel Clermont asigură experiențe culinare și servicii deosebite, un mediu agreabil pentru conversații liniștite, o atmosferă caldă dar și o infrastructură menită să susțină evenimente complexe.

Tratament Balnear

Covasna este cunoscută în țară și în străinătate pentru resursele naturale unice - apa minerală carbogazoasă și mofeta - folosite în tratamentul balnear pentru prevenirea și tratamentul bolilor cardiovasculare și reumatice.

Conferințe

Succesul organizării unui eveniment constă în alegerea celei mai bune oferte, iar Hotel Clermont este locul ideal în care poţi organiza evenimentul tău.

- Ziua hotelieră începe la ora 16:00 și se încheie în ziua următoare la ora 12:00
- Tarifele de cazare includ micul dejun bufet în intervalul 7:30 - 10:00, accesul la zona spa: piscină, jacuzzi exterior, saună uscată și umedă, sală de fitness, parcare gratuită
- Internetul este gratuit wireless( în spațiile comune și camere ) și prin cablu (în camere)
- Introducerea și consumul de produse alimentare, băuturi alcoolice și nealcoolice de orice fel în spațiile comune ale hotelului este interzisă
- Disponibilitatea extraserviciilor poate fi garantată numai prin rezervare prealabilă
- Nu este permis accesul în hotel cu animale de companie
- Fumatul este strict interzis în toate spațiile închise din cadrul Hotelului Clermont
- Este interzisă utilizarea următoarelor echipamente în interiorul hotelului: role, skate-uri, hoverboard-uri, trotinete, etc.
- Pentru mai multe informații privind regulile generale ale Hotelului Clermont vă rugăm să accesați următoarea  prezentare :

Curățenia și dezinfecția spațiilor este realizată cu soluțiile profesionale Ecolab

Măsuri ce vizează siguranța turiștilor:

Cazarea se va face respectând regulile de distanțare fizică, motiv pentru care este posibilă o ușoară întârziere în realizarea check-in-ului; este montat un perete de protecție pentru reducerea interacțiunii cu recepționerul;

Check-in-ul va putea fi efectuat începând cu ora 16:00, iar check-out-ul până cel târziu la ora 12:00 astfel încât să nu existe suprapuneri pe fluxurile de intrare/ieșire;

În cazul prezenței mai multor persoane în recepție sunt amenajate culoare speciale pentru a putea păstra distanțarea fizică; se limitează numărul maxim de persoane în zona de recepție la 20;

În zilele aglomerate, pentru reducerea timpului de așteptare pentru check-in, dar și pentru a preveni aglomerarea zonei recepției, vor exista ghișee diferite pentru furnizarea serviciilor de check-in/check-out respectiv oferirea de informații;

Meniurile, informațiile utile și recomandările noastre sunt disponibile în format electronic; la cerere pot fi puse la dispoziție și în format tipărit;

Dezinfecția* suplimentară a suprafețelor din hotel și a oaspeților este posibilă prin:

Instalarea unui covor dezinfectant la intrările în clădirea hotelului pentru dezinfectarea încălțămintei;

Montarea de dispensere cu soluții dezinfectante atât în interior, cât și în exterior (lobby recepție, holuri tranzit, intrarea în diverse facilități, terasă restaurant, toalete)

Toate spațiile și suprafețele care sunt frecvent atinse de turiști sunt dezinfectate cu o frecvență mult mai mare (butoane lift și suprafețe adiacente, ușă rotativă, mânere de uși, întrerupătoare și suprafețe adiacente, mobilier, balustrade etc.)

Cartelele de acces camere sunt dezinfectate după fiecare predare la recepție;

În recepție există un panou de informare cu privire la regulile de urmat și recomandările pentru prevenirea infectării cu noul coronavirus;

Au fost îndepărtate materialele și pliantele din camere și zonele publice; la cerere, pot fi oferite prin intermediul recepției;

Aranjarea mobilierului în toate facilitățile deschise respectă toate regulile de distanțare fizică impuse de autoritățile competente; De asemenea se respectă toate regulile de funcționare impuse de reglementările în vigoare;

Dezinfecția suprafețelor și a mediului se realizează suplimentar prin intermediul lămpilor UV în afara orelor de program;

Le recomandăm oaspeților să utilizeze scările de acces la etajele superioare; liftul poate fi folosit simultan de mai multe persoane doar dacă locuiesc în aceeași cameră sau fac parte din aceeași familie;

Le recomandăm oaspeților să se informeze la recepție în privința aglomerației (în special pentru operațiunea de check-out);

Încurajăm turiștii să centralizeze serviciile pe cameră, iar la final să folosească plata prin card bancar;

Încurajăm turiștii să semnalizeze momentul în care doresc efectuarea curățeniei de zi în camere prin afișarea semnului “Vă rog să curățați camera” pe ușa;

Măsuri indirecte (ce îi privesc pe angajați):

Au fost stabilite noi protocoale de activitate și s-au modificat procedurile de lucru prin inserarea noilor responsabilități în privința măsurilor de răspândire a SARS Cov-2;

Am pus la dispoziția angajaților echipamentul de protecție necesar (mănuși, măști, alte echipamente de protecție);

Realizăm monitorizarea temperaturii și triajul epidemiologic al angajaților la începutul programului și observarea eventualelor simptome pe întreg parcursul programului de lucru.

 

 

 

 

 

- Numerar în Lei

- Vouchere de vacanță

- Carduri bancare

- Virament bancar în avans

Hotel Clermont acceptă plata serviciilor hoteliere, în condițiile stipulate de lege, prin intermediul voucherelor de vacanță.
Vouchere acceptate atât în format electronic cât și în format tipărit :


Informaţii utile:
Pachetul de servicii turistice care poate fi achiziţionat pe baza tichetelor de vacanţă poate cuprinde: în mod obligatoriu servicii de cazare, servicii de alimentaţie publică, tratament balnear, transport, servicii agrement.

Tichetele de vacanţă sunt în mod obligatoriu nominative şi se pot folosi doar de către titularul lor.

Pentru mai multe detalii accesați prezentare vouchere de vacanță.

Pentru a beneficia de un sejur plăcut vă recomandăm să parcurgeți informațiile utile din următoarea prezentare. Varianta actualizată o puteți solicita în variantă tipărită la recepția hotelului.

Întrebări frecvente:

- Este necesar bilet de trimitere de la medicul de familie pentru a putea efectua tratamentul balnear? Nu, nu este necesar. Procedurile medicale nu sunt decontate de Casa de Asigurări de Sănătate.

- Se poate plăti in Euro? Dar altă valută? Hotelul poate încasa Euro în numerar sau card numai de la oaspeții nerezidenți în România. Nu se acceptă altă valută.

CLERMONT ÎN CIFRE

15 ANI

DE LA DESCHIDERE

130+

PERSOANE CARE AU GRIJA DE DUMNEAVOASTRA

9.3

RATING BOOKING.COM

4.5/5

RATING TRIPADVISOR

9.5

Travelminit

CLERMONT RECOMANDA

TOP